fredag 19 juni 2009

Mer Judy åt folket!

Denna dam har jag verkligen blivit stört förtjust i. Det är nästan sjukt faktiskt. Har tillbringat några dagar hemma och i brist på annat kul att hitta på så har jag vänt mig till youtube och Judy. Med sin vassa tunga förkunnar hon dom och totalmosar dem som brustit. Och gud nåde dig som ljuger för då djävlar! Det ska skrikas och skällas. Men varje gång jag kollar så kan jag inte låta bli att skrocka till och tänka på hur det skulle bli om hon mot all förmodan skulle sitta i en svensk domstol. Det hade varit en rama skri. Indignerade svenskar som undrar om det verkligen får förhålla sig så här!? Vissa skulle säkert bli panikslagna men jag tror nog att brottslighet hade sjunkit rejält. Vem fan vill stå inför henne haha. Kolla nu medan hon mosar några stackars satar!









Inga kommentarer: