tisdag 21 juli 2009

Återigen.......



har det hänt. Hade stämt träff med en kille. Fika vid 15-tiden. Gjorde mig i ordning trots att jag var sjukt trött och hade hellre tagit mig en lur. Hursomhelst så hörde jag av mig och ville veta var vi skulle ses. Och då kom svaret efter några minuter "Middag kl 7?" Jag gick i taket. Men trots vredesutbrottet så var jag alltid medveten om att träffen skulle utebli. För så är det när man stämmer träff med stockholmare och bögar i synnerhet. De gör allt för att slippa.

Med handen på hjärtat så kan jag konstatera att jag slagit rekord om antal uteblivna fikaträffar och "stand-upps". Det kan vara så att jag är helt vidrig som människa och då förtjänar jag sårandet eller så är jag fena på att råka ut för fel sorts människa. Bestäm själv!

Inga kommentarer: