tisdag 13 maj 2008

Bögar- Sexfixerade eller bara öppensinnade?

Enligt mig så är många bögar sexfixerade. Det är sant. Jag älskar sex och avstår sällan men samtidigt som jag kan knulla på en ytlig plan så räds jag inte heller för att gå ett steg längre och utforska något djupare med en kille. Många tycker att sånt ät fånigt. Man ska helst vara fri anses det. Men denna ståndpunkt tillför bögvärlden en orubblig ytlighet och en kallsinnighet som lätt avskräcker. Härnedan följer några exempel på sexfixeringen.


Exempel 1- Vanligtvis brukar jag slippa få mail på Qx. Man ser drösen med fine killar som sticker in skallen men sticker iväg lika fort. Jag söker pojkvän. Ingen hör av sig. De skräms säkert av hur bra jag är är som sagt så besväras jag sällan av några mail. Häromdagen så lade jag upp en liten filmsnutt. 15 sekunder då jag, iförd vita kallingar, tar mig själv på skrevet. Döm om min förvåning när det hux flux började ryka om mailboxen. Killar som tidigare hade nobbat ville plötsligt ses.....

Exempel 2- Jag ramlade in på en profil på Qx, tyckte killen verkade vara trevlig och go', skrev någge och fick svar att han minsann var tacksam för visat intresse men att jag inte var hans typ. Helt ok. Stötte ihop med samme kille på gymmet häromdagen och då minsamm var han intresserad. Han hade nämligen fått se mig naken och ville ta en öl. Något samband mellan nakenheten och ölträff?? Då påpekade jag att han hade nobbat mig förr men det avfärdade han med ett skratt. Han fick ta en öl med sig själv.

Exempel 3- Såna där killar som vill ses och vara "vänner". Det brukar oftast vara ett svepskäl. De vill spänna på. Tömma och glömam är filosofin. Synd att de är för fega för att bara säga som det är. Eller den där killen som tokälskar sin kille och på vems profil det står "SÖKER EJ SEX" och liknade. Han lovsjunger sin grabb samtidigt som han i smyg raggar sex som en galning. Hyklare så det bara skriker om det.

Exempel 4- Killar som ingår ett "öppet förhållande". Sånt kommer jag aldrig förstå mig på. Det känns bara så oseriöst. Varför vill man dela med sig av sin kille? Det kan inte betraktas som kärlek.Man släpper in den ene efter den andre i förhållandet och de fleste klarar trycket. Man har väl en större tillit till sin aprtner än vad jag någonsin skulle kunna ha men sällan betraktas den otryggheten som hopar sig i de ene parten. Frågor om huruvida man kommer att bytas ut till exempel skyfflas under mattan då sex tar över och är det viktigaste. Man kommer tröttna på sin käre annars.

Ja, det var bara några få exempel på bögar och deras törst efter sex. Tråkigt att så många inte vågar ge sig in på nåt djupare förhållande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, känner igen mig en del. Heterokillar är inte helt olika gaykillar... Mycket bra och kul (ja och väldigt tragisk) beskrivning av grabbar... Stå på dej, en dag kommer prinsen!