tisdag 13 maj 2008

Madonna vållade panik på Grand Hotel idag



Japp, Madde har vållat tumult på Grand Hotel i Stockholm. Det var skrik och hysteriskt gråt och en av mina medarbetares brutna handleder for hejvilt i luften. Jag trodde att han skulle plocka ut någons öga eller nåt.

Men vad har hänt undrar ni? Varför sån hysteri? Jo, det är så här- Som ni säkert vet ( ni har väl vinnlagt er för att ta reda på det-NOT) så gick Madonnas nya stenkaka in på första plats på de flesta försäljningslistor. Men det gick bara ett par veckor innan hon störtades av nyare band. Fasa på Grand Hotel. Hkunde detta hända? och mot Madde?? Jag kom genast att tänka på han/det som ville försvara Brittney Spears. Jag såg samma mönster hos min kollega och jag frös av skräck. Kommer vi återigen underkastas dravelvideoer där en gråtande kille i smink hotar alla och envar till livet bara för att vi påpekade sanningen om en kändis? Usch nä. Inget mer sånt.

Alltså, visst har hon släppt en och annan pärla under åren- Ray of light skivan var suverän, men Madonna är själv en stenkaka som vart uttjatad i näranog 20 år. Hon måste begripa att hon inte kan förlita sig på "samma gamla" för att kunna kränga ett par skivor till. Nä, dags för förnyelse eller helst av allt- SLUTA SJUNGA IN!!!

Inga kommentarer: