tisdag 13 maj 2008

Marathon



Och idag har jag äntligen gjort det. Efter mycket om och men så gjorde jag slag i saken- Jag anmälde mig till Stockholms halvmarathon som går av stapeln i september. Kommer att vara så himla kul.

Hade funderat länge på det men slog bort tanken som rena fåneri. Men igår så vart det en sån där konstig dag. Ni känner säkert igen det. Man är inte riktigt sig själv. Man tänker och agerar på ett helt annat sätt. Hur som helst så satt jag och flåsade livet ur mig efter ett intensivt träningspass och så såg jag broschyren. Då slog det slint. Jag måste anmäla mig. Och jag är tokglad över att jag gjorde det. Nu har jag gått ett steg längre och bestämt mig för att använda marathonen som ett sätt att samla in pengar till cancerforskning. Undrar hur man går till väga??

Inga kommentarer: