fredag 9 maj 2008

Sex

Skulle sätta på nån kille idag.En mjuk och rar kille med självdistans. Det i sig gjorde mig kåt så jag höll på att svimma av. Det blev smek och kel. Våra blickar möttes medan vi fumlade med att slita av varann kläderna.Upphetsningen. Jag kysste honom över hela överkroppen.slickade i mig varje droppe av hans njutning och gav tillbaks dubbelt så mycket. Han stönade. Kände hans varma andredräkt mot min hud. Fan så skönt. Vi var så djävla tända. En snygg tjomme med lite erfarenhet men gudomliga händer och läppar. Han hade läst på Sen kom chocken.....När man kom till röven..... inget skoj. Det var som att slänga in en brödlimpa i en fotbollstadium. Jag avstod! pass! Inga fladderrövar tack =) den ska vara trång och tajt inte som svängdörrar som ger passage åt allmänheten. Nä, vi körde en 69. Jsg sprutade vilt omkring mig. Orgasmen var total. Mystimme efteråt. Sen kom ytterligare en chock.... Han gillade minsann att bli fistad. Jag har aldrig klätt på mig så fort...bara knatade därifrån i skräck.

2 kommentarer:

Ponte sa...

Fisting ligger verkligen högt upp på oläckert-i-sängen-listan... Och du skriver bra

Tim sa...

Hej Ponte! Tack för komplimangen=) Värmde hjärtat =)

Alltså jag brukar sällan kommentera andras sexvanor men fisting och liknande brukar ta fram min inre moralkärring =/